عدم سازش با موبایل گوگل
نوشته شده توسط : علی پور

فراوانی ابزارهای موجود ، امروزه به این معنی می باشد که وب وبسایت را میتوان آسانتر از مدام طراحی کرد . این باعث به ارتقا تعداد شرکت های پباده سازی وب ، همچنین ارتقاء شمار اشخاصی که مسیر اینترنت وب سایت DIY را دنبال می نمایند ، می‌شود . با این اکنون ، این سبب به ارتقا تعداد اینترنت وبسایت های با bloopers صریح میگردد که خیر تنها به مرتبه بندی جراحت میرساند، بلکه سبب تغییرات کم و نرخ دفع کاربر بالا هم می گردد . این قسمت این اشتباهات را برجسته می کند ، بنابراین شما می توانید از آن‌ها اجتناب کنید ، فرقی هم نمیکند که آیا شما اینترنت وبسایت خویش را خودتان طراحی میکنید و یا طراحان اینترنت را جهت این عمل استخدام می فرمایید .

طراحی سایت در مشهد

عدم
سازش با موبایل گوگل اعلام کرده است که یوزرها گوشی تلفن یاور در سال 2015 از یوزرها دسکتاپ پیشی گرفته اند ، و اولویت خود را به وب سایت های سازش با موبایل در مرتبه بندی تغییر تحول داده اند . با این حال، هنوز نیز پیدا کردن اینترنت تارنما هایی که صرفا نسخه ی دسکتاپ دارا هستند معمولی به حیث می‌رسد . این مسئله دسترسی بازدید کنندگان وبسایت و تلاش یوزرها SEO را محدود می‌سازد .

سازگاری
مرورگر ضعیف وقتی که یک وب وبسایت برای ارائه در مرورگرهای مختلف بررسی نشده می‌باشد ، برخی از بازدیدکنندگان اینترنت تارنما هنگام بازدید از تارنما به وب بعنوان سایتی منقضی شده نگاه می‌کنند . به همین دلیل می‌باشد که طراحان قبل از راه و روش اندازی ، تارنما ها را برای سازگاری فی مابین مرورگر ها تست می کنند . ابزار اینترنت مستر گوگل دارنده یک نصیب اختصاصی برای سازش با گوشی تلفن همپا است ، و ابزارهای آنلاین زیادی وجود داراست که میزان سازش اینترنت وبسایت شما را در مقیاس گوشی تلفن همپا ارزیابی می کند . هیچ عذری برای بیان کردن این که تارنما شما در سیستم برهان های گوشی تلفن همراه ضعیف فعالیت می کند ، وجود ندارد . به کارگیری بیش از حد از میانبرها میانبرها صفحاتی می باشند که پیشین یا آن‌گاه از یک صفحه محتوای زمینه انتظار سناریو داده می شوند . بسیاری از صاحبان وب سایت از این به عنوان گوشه ای از راهکار تبلیغ خویش استعمال می کنند ، در حالی که بقیه افراد از آن بعنوان بخشی از استراتژی تولید سوق‌دهی و رهبری تبلیغات به کارگیری می کنند . با این حال، میانبرها به وسیله یوزرها وب (به معنای حقیقی کلمه) انجام می شود و گوگل به تازگی اعلام کرده میباشد که جریمه ای برای مزاحمت های میانبری در حیث خواهد گرفت .تمام کاغذ نمایش ، نیم کاغذ از سناریو یا این که میانبرهای پاپ آپ در اینترنت یک نادرست تبارک پباده سازی وب می‌باشد که خیر صرفا بر تجربه کاربری تاثیر منفی می گذارد ، بلکه منجر به افزایش نرخ دفع کاربر و مرتبه ذیل در موتورهای جستجو می شود .
قالب جوملا
به کارگیری
از پخش مداد رسانه در حالتی که از تجربه سرازیر ، از پخش ویدئو یا صدا در یک وب وبسایت به آنها خوش آمدگویی شود کاربران به سرعت از دربین می روند . رسانه های خودکار را می بضاعت و توان قضیه استفاده قرار اعطا کرد تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد ، ولی آیا نتایج صدق می دهد یا این که صرفا سبب ساز ارتقاء اندازه دفع کاربر می شود ؟معمولا دومین رخداد می افتد . پباده سازی بدون فضای سپید وقتی که یک اینترنت وب سایت با گرافیک و متن ، بدون فضای سپید طراحی می شود ، در ذهن استفاده کننده سبب به شم خستگی هم می شود . خواندن و یا حفظ هر مدل اطلاعات ، که انگیزه با اهمیت تولید یک اینترنت وب سایت میباشد دوچندان طاقت فرسا می‌شود . طراحی اینترنت تارنما با کیفیت ، در جذب کاربر مضاعف موثر میباشد .

به کار گیری
از عکس فیک(جعلی) یا این که انبار شده عکاسی در پباده سازی وب دوچندان باارزش می‌باشد ، ولی وقتی که شما از عکس های جعلی یا این که ذخیره گردیده در گوشه و کنار وب سایت خود استعمال می نمایید ، عبور از آن‌ها به تیتر یک عکس حقیقی ، باعث احساس عدم اعتماد در در بین بازدید کنندگان میگردد . حتی هنگامی که قصد نداشتید تصاویر را به عنوان عکس کلیدی ، معرفی نمایید ، اینترنت وب سایت شما در برآورد هدف مخاطب شما ذیل می آید . استخدام یک عکاس و تصاحب کردن چندین عکس ارجینال برای اینترنت سایتتان سبب ساز بیش تر شدن اعتبار اکثر به کسب و کارتان می‌شود . همچنین می‌توانید ، از وب سایت هایی ، مانند Shutterstock یا این که Adobe ، عکس های عالی خریداری کنید و هزینه آن را پرداخت فرمایید .

به کارگیری
متن در قالب تصویر تمام نوشته ها در وب سایتتان می بایست به وسیله موتورهای جستجوگر براحتی ردیابی شوند تا درجه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد . به همین عامل تبدیل متن به تصویر و عکس یک ایده بد برای اهداف SEO میباشد . علاوه بر این ، استفاده از تصاویر به عنوان نوشته به اینترنت سایتی کندتر برای کسب نتیجه حقیقی باعث خواهد شد .


استفاده از تصاویر و فیلم با حجم بالا فیلم ها و تصاویر گران قدر می تواند سرعت لود صفحه وب وبسایت شما را به طور قابل توجهی کاهش دهند . وقتی که شما این واقعیت را در حیث بگیرید ، 39 درصد از مردم در عرض یک سری ثانیه از وب سایت شما بیرون می شوند ، در شرای بارگیری سایتتان بیش از حد طول بکشد ، می توانید متوجه شوید که چرا تصاویر می بایست به طور منطقی مسئله استعمال قرار گیرند و بهینه سازی شوند .
ابزارهایی آنلاین به فیس مجانی در وب وجود دارد که می تواند به کاهش تعداد پیکسل ها بدون از دست دادن کیفیت عکستان امداد کند ، در حالی که زمان بارگذاری صفحه های برای بازدیدکنندگان وب را هم کاهش می دهد
استعمال
از لوگوی غیر قابل کلیک 36 درصد بازدیدکنندگان با کلیک کردن بر روی آرم شرکت ، به برگه اصلی گشوده می گردند . وقتی که لوگو این عمل را نمی‌کند ، می توانند به وبسایت بعنوان یک وب سایت منقضی گردیده نگاه نمایند و فورا آن را کنار گذاشتن نمایند . نشانه خود را در یک تگ مطلوب قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که قابل کلیک هست .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: